Daisypath Friendship tickers Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday 29 December 2011

Minah: Dietku..(Hari ke-4)

Hari nie masuk hari ke-4 kami berdiet. So far oklah. Ikut 90% dari diet tu. Yang 10% lagi failed sbb aku tambah sikit gula dalam sup, makan sos kerpok lekor n cubit ckit kek yang dalam gambar tu..hee~ 

Antara hidangan yang kami makan sepanjang diet: 
kerpok lekor rebus(walaupun selama nie aku suka makan yang bergoreng), telur rebus, salad, sup ayam, sup brokoli n tauhu goreng kari + daging burger(resepi Mr. Hubby-tauhu+serbuk kunyit+garam+serbuk kari).

Cobaan..

Agak terduga ckit bila adik aku yang baru balik cuti dari Singapore bagi buah tangan kek n coklat. Kinder buedo lak tu..sodap eyhh.. Coklat aku belum usik lagi, tapi kek tu..alahaii.. 

Kek kena gigit ngan tikus besar..

Dah lama aku x makan nasi n minum air manis. Kadang-kadang rindu nak makan nasi panas ngan ikan keli goreng cili(nyam2) pastu bila teringat balik misi berdiet, terus x jadi. Hampir aku makan ice-cream McD yang dah jadi rutin kalau g Jusco. Nasib baik Mr. Hubby tolong remind kan..hehe. Tapi aku terlupa lak nak timbang berat kat sana tadi gara-gara x cukup 20sen..huhu.. Xpe2..lain kali jer lah. Alang-alang aku tgh jaga makan nie kan,baik aku puasa ganti terus, kan? kan?hee~ Chaiyok2!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...