Daisypath Friendship tickers Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday 4 November 2012

Goodbye Bintulu..

Bye..bye.. Bintulu.. Setelah nak dekat 3 bulan aku kat sini, it's time for me to go home. Walaupun tak lama, tapi banyak jugak pengalaman baru yang aku dapat sepanjang duk kat tempat orang. Dapatlah aku merasa suasana baru, makanan baru.. Tengok gelagat dan telatah orang kat sini. Tapi bak kata pepatah, "Hujan emas di negeri orang, hujan batu di negeri sendiri, lebih baik negeri sendiri. Ahhh..i miss Seremban so much! Tak sabar den nak balik..hahaha Rindu kat umah, rindu nak makan ikan keli goreng kat Hardwood..haha



Selain treatment, aku memang nak kena balik sebab tempoh melawat masuk Sarawak tak boleh lebih 3 bulan. Aku pun tak pasti apa jadi kalau melawat lebih 3 bulan. Malas nak Google..hehe. Since kitaorang sampai awal kat airport, haruslah bergambar dulu..hehehe. Kitaorang tak balik sekali.. aku balik sorang jer.. hubby balik 2 hari kemudian. Muka monyok jer tu sebab sedih mummy nak balik or sebab ngantuk sayang???haha Since hubby balik lagi 2 hari, xsempat lah nak rindu rinduan..ececece...hee~

Bini orang sebelah tu pun mesti sama cam aku jugak.. Datang lawat hubby dier yang kerja sini. Haihh...tiba-tiba aku jadi busybody lak kan?? Bukan apa..tertengok jer..hee~ Masa nak masuk tu, bini dier muka sedih jer.. Tak pe..tak pe.. Panjang umur leh datang lagi kan?? 

Since aku dapat duduk kat tepi tingkap, leh lah tangkap gambar. Hujan memang lebat pagi tu. Tapi nasib baik flight tak delay.. Dan Alhamdulillah jugak, masa nak berlepas, hujan mula reda.. Aku pun bukannya berani sangat..hehehe

Pandangan dari atas, berapa ribu kaki ntah dari paras laut. The pilot did mentioned but i already forgot..huhu Cantikkan pandangan dari atas sana.. Indahnya ciptaanMu Ya Allah..=)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...